شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی آدلیندا

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی آدلیندا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی آدلیندا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی آدلیندا از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی آدلیندا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی آدلیندا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

در فروشگاه آدلیندا تلاش ما بر این است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل تهیه و در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا بر عهده کاربر می باشد و فروشگاه آدلیندا هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت. در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی آدلیندا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی آدلیندا محفوظ است.

فروشگاه اینترنتی آدلیندا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی آدلیندا محفوظ است.

 

ما در فروشگاه آدلیندا در بازه های زمانی مختلف اقدام به ارائه کدهای تخفیف مختلف می کنیم که این کدها می توانند شامل کسر مبلغی از خرید یا ارسال رایگان و یا… باشند. توجه داشته باشید تمام کد های تخفیف و اعتباری محدودیت زمانی استفاده خواهند داشت و پس انقضای آن امکان استفاده از آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و امکان جایگزینی آن نیز وجود ندارد. پس اگر کد تخفیف به شما تعلق گرفت در زمان تعیین شده از آن استفاده کنید. 

شرایط ارسال
فروشگاه آدلیندا متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌های ثبت شده را برابر با قوانین که در ادامه می‌آید، ارسال نماید. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند فروشگاه آدلیندا از راه‌های ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.

ارسال در استان تهران و البرز به صورت پستی می باشد اما اگر مشتری برای دریافت سفارش عجله داشته باشد می تواند با هماهنگی از طریق راه های ارتباطی و پشتیبان های فروشگاه سفارش خود را از طریق پیک، تاکسی اینترنتی و… سریعتر دریافت کند. هزینه ارسال درر هر یک از روش های دیگر به عهده مشتری می باشد و فروشگاه آدلیندا هیچگونه هزینه ای بابت ارسال از این روش ها نمی پردازد. برای سفارشات شهرستان ها زمان تحویل کالا به شرکت پست بستگی دارد که کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید با استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید.
باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می باشد سفارش ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می باشد.
در صورت درخواست هرگونه تغییر در سفارش که آن سفارش را از شرایط جشنواره یا ارسال رایگان خارج نماید, هدایا بصورت سیستمی حذف یا هزینه ارسال دریافت می شود.

شرایط تحویل و ارائه کالا
چک کردن مرسوله
کاربر موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور مامور پست اقلام سفارش را بررسی نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی می‌گردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی آدلیندا هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می نماید.
ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

قوانین مرجوعی کالا

ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا یکی از خدماتی می باشد که فروشگاه آدلیندا برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.


شرایط عمومی‌ بازگشت کالا
کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.
هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.
پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.
بازگشت کالا صرفا با تایید درخواست مرجوعی ثبت شده در سایت امکان پذیر می باشد, توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون ثبت درخواست مرجوعی یا تایید آدلیندا بر عهده ی کاربر می باشد.
روند دریافت کالای مرجوعی کاربر باید از طریق پست بسته را برای آدلیندا ارسال نماید.
هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد, بر عهده ی خود کاربر می باشد.
تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار آدلیندا موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه برگشت داده می شود.

در چه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟
وجود ایراد در کالای دریافت شده
در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، کاربران عزیز حداکثر طی ۷ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات در بخش ثبت مرجوعی سایت آدلیندا ثبت کنند. تیم پشتیبانی آدلیندا پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.
مغایرت کالای دریافت شده با سفارش
درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت کاربران عزیز حداکثر طی ۷ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات در بخش ثبت مرجوعی سایت آدلیندا ثبت کنند. تیم پشتیبانی آدلیندا پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.
انصراف از خرید و عودت کالا
درخواست انصراف از خرید فقط تا ۷ روز پس از دریافت سفارش توسط کاربر امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید, باید تمامی هدایا و ساشه ها به همراه محصول مورد نظر مرجوع شود.
هزینه بازگشت کالا
در صورتی که کالا دچار ایراد بوده یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشته است, هزینه عودت کالا بر عهده آدلیندا می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به آدلیندا باید تصویر برگه پستی را از طریق چت آنلاین (موجود در قسمت تماس با ما) برای پشتیبانی آدلیندا ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.
*در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.
شرایط عودت وجه
پس از بازگشت کالا به انبار آدلیندا و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل، هزینه به اعتبار کاربر افزوده می شود و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی، کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند و به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت انجام خواهد شد.
نحوه ثبت درخواست مرجوعی
جهت ثبت درخواست مرجوعی از طریق قسمت ثبت مرجوعی سفارش, علت درخواست را به همراه تصاویر و توضیحات لازمه ثبت فرمایید. درخواست در اسرع وقت بررسی خواهد شد و نتیجه اطلاع رسانی می شود.

قوانین و محدودیت های بهداشتی
از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.